
Voorsprong door automatisering.
Wordt de administratie van jouw stichting of vereniging nog grotendeels handmatig gevoerd (door vrijwilligers) en kost dat veel tijd? Of heb je dit (deels) uitbesteed en daardoor hoge kosten en wellicht nog steeds niet het inzicht dat je graag zou willen hebben? Door het automatiseren van de administratie ben je minder tijd kwijt aan de administratie, heb je minder kosten en krijg je meer inzicht. Onze focus ligt op het optimaliseren van het financiële proces.
Totaalontzorging door samenwerking
Rabobank Amerstreek
Zakelijke rekening
Nederland telt ruim 250.000 verenigingen en stichtingen. Of ze nu groot zijn of klein, de Rabobank vindt het belangrijk om ze te ondersteunen. Daarom werken wij samen met de Rabobank. Zij dragen een steentje bij aan lokale initiatieven, bieden een kortingsregeling en geven hulp bij je organisatie en financiën.
WeFact
Ledenadministratie
WeFact was één van de eerste aanbieders van een product waarmee elektronisch factureren mogelijk was. Nog steeds staat WeFact bekend als hét online programma voor de facturatie van abonnementen en ledenadministraties. Het factuurprogramma is online, gebruiksvriendelijk en Nederlandstalig. Wij maken een koppeling tussen WeFact en je online boekhouding.
AccountAnders
Dé accountancyinnovator
Het jonge, enthousiaste en vooruitstrevende team van AccountAnders maakt gebruik van de laatste technieken voor het automatiseren van je administratie en rapportage. De boekhoudstraat, salarisadministratie en cockpit van AccountAnders zijn gekoppeld aan je zakelijke bankrekening en WeFact. Hierdoor hoef jij niet meer zelf te boekhouden en krijg je de informatie die je nodig hebt.
Totaalpakket
Om jouw vereniging of stichting zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben we een prijsconfigurator ontwikkeld. Hiermee bereken je zelf je vaste abonnementsprijs voor het totaalpakket. Heb je hier vragen over? Neem gerust contact met ons op!
Hoezo anders?
Hoezo anders?
Voordeelpakketten
1. Light
Deze oplossingen is voor kleine stichtingen en verenigingen (max. 400 bankmutaties per jaar). Wij verzorgen de volledige administratie en rapportering online. We koppelen je Rabobank-rekening met de administratie en verwerken de administratie per kwartaal op basis van het kasstelsel. Je krijgt online toegang tot een portal en cockpit zodat je administratie altijd en overal inzichtelijk is.
Niet BTW plichtig: € 369 ex BTW
Wel BTW plichtig: € 469 ex BTW
2. Zonder eigen ledensoftware
Voor verenigingen en stichtingen die hun ledenadministratie nog handmatig of in Excel verwerken hebben wij de oplossing. Met behulp van WeFact kan je de volledige ledenadministratie geautomatiseerd voeren. WeFact is gekoppeld met de financiële administratie waardoor deze mutaties direct worden verwerkt. Verder mail je de inkoopfacturen en bonnen naar AccountAnders. Wij verwerken de volledige administratie en verzorgen de rapportering voor jouw stichting of vereniging.
Vaste prijs per maand.
Maatwerkofferte
3. Met eigen ledensoftware
Iedere vereniging en stichting is uniek en dus is ook ieder financieel proces uniek. Werk je met eigen specifieke software dan komen onze Administratie & IT specialisten graag bij je langs om je financiële processen optimaal te automatiseren. Door het efficiënt inrichten van je financiële proces en het optimaal gebruik maken van de IT-mogelijkheden kun je veel tijd en kosten besparen en krijg je tegelijkertijd beter inzicht in je organisatie. Dit is mogelijk door koppelingen met ledensoftware, kassa-terminals, kasregistratiesystemen, enzovoort. Soms is de oplossing simpel, soms wat complexer maar daar ligt onze expertise. Benieuwd hoeveel tijd en kosten wij voor jou kunnen besparen?
Vaste prijs per maand
Maatwerkofferte
Neem contact op!
Ralf en Peter staan voor je klaar voor al jouw vragen. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Maak een vrijblijvende afspraak onder het genot van een kopje koffie.