Hoe werkt het?

Salarisadministratie

Salarissen dienen elke maand ‘gewoon goed geregeld te zijn’ is onze visie. Je wilt je geen zorgen hoeven te maken over de salarisverwerking. Daarom nemen wij dit graag van je over. Wij zorgen voor een digitale salarisomgeving voor jou en je medewerkers. Aan jouw kant komen zaken als personeelskosten, documentatie en rapportages samen in deze omgeving. Voor je medewerkers biedt het een omgeving waarin zij hun eigen digitale dossier en loonstroken kunnen zien. Kijk snel welk pakket het beste bij je past.

Loonkostensubsidies

Loonkosten zijn een hoge kostenpost in je bedrijfsvoering en uiteraard wil je niet teveel betalen. Maar het is ingewikkeld geworden in Nederland voor wat betreft de wet- en regelgeving van premies, subsidieregelingen en regelingen vanuit het UWV. Het is niet eenvoudig om alle voordelen te benutten. Daarom controleren wij voor jou of er nog geld terug te vorderen is. Dit kunnen we doen voor de afgelopen vijf jaar. Geen teruggave? Geen factuur! Doe de online QuickScan om te zien of jij geld hebt laten liggen.

Digitaal portal

Via de managerslogin van het portal kun je eenvoudig een personeelsdossier bijhouden. Verzuim, verlof, opleidingen en dergelijke staan in dit systeem geregistreerd. Zo heb je altijd de beschikking over actuele HRM Rapportages.

Dit portal bied werknemers een uitgebreid overzicht van hun digitaal dossier en kunnen eenvoudig verlof aanvragen.

Onze pakketten

*Vanafprijs. Bedrag per loonstrook per maand. Aanvullende pakketten zijn een toeslag op het basispakket per loonstrook per maand.

  • Basis salarisadministratiepakket
    € 5,-
    • Basispakket:
    • Zelf mutaties en nieuwe werknemers invoeren
    • Online toegang tot je salarisdocumenten
    • Automatische boeking loonjournaalpost
    • Uw eigen logo op je salarisdocumenten
    • E-mail signaal voor het verlopen van arbeidscontracten, bij verjaardagen en jubilea
    • Verzorging van alle salarisinstellingen, branche specifieke instellingen, percentages, reserveringen, pensioenpremies in het systeem
    • Controle salarismutaties en loonverwerking
    • Controle systeeminstellingen nieuwe werknemers
    • Verwerking salarisrun en beschikbaar stellen van de salarisdocumenten
    • Indienen aangifte loonheffingen in bij de Belastingdienst
    • Verstrekken van jaargegevens zoals de jaaropgaven en verzamelloonstaat
    • Gratis digitaal toegang voor werknemers tot de salarisstroken en jaaropgave (ESS)
    • Géén jaarlijkse licentiekosten
    • Per administratie 2 werkgeverslogin’s
  • Aanvullend ontzorgingspakket
    € 2,50
    • Extra’s t.o.v. basispakket:
    • AccountAnders voert alle mutaties en nieuwe werknemers in
    • AccountAnders vormt digitaal dossier (indien HR module van toepassing)
    • Extra signaleringen mogelijk, zoals einde proeftijd, einde opleidingen, etc.
    • CAO controle, updates en toepassing
  • Aanvullend HRM pakket
    € 2,50
    • Extra’s t.o.v. basispakket:
    • Je kunt een digitaal dossier van je personeelsbestand maken
    • Je kunt zelf eenvoudige pro-forma salarisberekeningen maken
    • Uitgebreide werknemerslogin met verlofaanvraag en digitaal dossier
    • Managerslogin
    • Verzuimregistratie
    • Verlofregistratie (inclusief aanvraag door werknemer)
    • Registratie opleidingen
    • Registratie functionerings- en beoordelingsgesprekken
    • Registratie verstrekkingen
    • Registratie wagenpark
    • Diverse HRM Rapportages
    • Interactieve loonstrook, voer mutaties direct op de loonstrook in !
    • I-Calender, kalender van verlof, verzuim, roosters koppelen aan je eigen agenda

Hoezo anders?

Tevreden HRM klanten

  • "AccountAnders denkt met ons mee door, op basis van cijfers en hun ervaringen, ons bedrijf vooruit te helpen. Zij hebben door hun ervaring andere invalshoeken en komen vaak met waardevolle ideeën. Daarnaast waren wij het afgelopen jaar blij verrast met de uitkomsten van de InControl-Scan die AccountAnders heeft uitgevoerd. De scan heeft ertoe geleid dat wij ruim €50.000 aan sociale premies hebben terug ontvangen van de belastingdienst."

    Björn Voogt
    Björn Voogt VP&A Groep

Neem contact met ons op voor meer informatie!

T. 085-7608500 | E. info@accountanders.nl

Offerte aanvragen



Kopje koffie?

Vul hieronder je gegevens om een kopje koffie in te plannen!