Referenties

  • “We vinden het prettig om met een partner te werken die ons online DNA begrijpt en vanuit hun expertise ons kan ontzorgen en adviseren. Wij kunnen ons daardoor richten op de zaken die voor ons belangrijk zijn: ontwikkeling van ons platform en groei in Europa. Wij realiseren dit jaar een groei van ruim 200% zonder ons zorgen te moeten maken over de financiële administratie. Dat is in goed handen bij onze experts van AccountAnders."

    Walter Hueber
    Walter Hueber Cammio
  • "AccountAnders denkt met ons mee door, op basis van cijfers en hun ervaringen, ons bedrijf vooruit te helpen. Zij hebben door hun ervaring andere invalshoeken en komen vaak met waardevolle ideeën. Daarnaast waren wij het afgelopen jaar blij verrast met de uitkomsten van de InControl-Scan die AccountAnders heeft uitgevoerd. De scan heeft ertoe geleid dat wij ruim €50.000 aan sociale premies hebben terug ontvangen van de belastingdienst."

    Björn Voogt
    Björn Voogt VP&A Groep
  • “Naast de administratie en rapportages is AccountAnders een uitstekende partij die ons vlekkeloos door de hele overname loodste. Voor zo’n overname heb je naast financiële ook juridische en fiscale kennis nodig. De automatisering van de boekhouding leverde ons meteen al een besparing op van zo’n € 5.000 aan ICT-licenties. We hebben met de fusie ook direct een nieuwe website en huisstijl gelanceerd, waarmee we we ook door AccountAnders zijn ontzorgt.”

    Rienk Post
    Rienk Post C-enter
  • "Mijn declaraties komen automatisch in mijn boekhouding te staan, waardoor ik na het declareren nooit meer met de administratie bezig hoef te zijn. Ook de inkoopzijde verloopt geautomatiseerd en is de loonadministratie volledig digitaal. Het personeel heeft een eigen inlog waarmee ze hun loonstroken kunnen zien en verlof kunnen aanvragen. Door AccountAnders ben ik veel minder tijd kwijt aan mijn administratie, betaal ik minder administratiekosten en heb ik meer inzicht in de cijfers van mijn praktijk."

    Rob Zeijen
    Rob Zeijen Praktijk Dommelen
  • “Het digitaal aanleveren van de inkoop- en verkoopfacturen levert een enorme tijdsbesparing op. De cijfers zijn altijd up to date en door de Cloud-oplossing overal benaderbaar. Tevens is de financiële administratie gekoppeld aan een online dashboard waarin onze begroting van de komende jaren is opgenomen. Hierdoor kunnen we de resultaten heel eenvoudig vergelijken met onze doelstellingen. Daarnaast is het leuk samenwerken met het jonge enthousiast team van AccountAnders. “

    Maurice Konings
    Maurice Konings Artu Napoli
  • "Waar we vroeger een factuur soms wel drie of vier keer in handen hadden en elke uitgaande rekening apart betaalden, daar hoeven we een factuur nu slechts in te scannen en op te sturen naar AccountAnders. That`s it. Het is niet alleen pure tijdwinst, je hebt met een druk op de knop een actueel inzicht in al je cijfers. AccountAnders is een accountantskantoor van deze tijd - vlot, ze hebben veel kennis in huis en ze willen je echt helpen."

    Adriaan Schuller
    Adriaan Schuller De Zilvermeeuw
  • “Wat is er handiger dan alles onder te kunnen brengen bij één partij? Websiteontwikkeling, marketingadvies én de administratie!” De administratie gebeurt geheel online en wordt realtime bijgewerkt. “Deze moderne manier bespaart mij veel tijd en past goed bij dit online platform.”

    Bart van Baal
    Bart van Baal LangerLageBijtelling.nl
  • "Na een behoorlijk aantal accountants te hebben “versleten” hebben we nu eindelijk een bedrijf gevonden dat meedenkt, verstand van zaken heeft, altijd (echt altijd!) bereikbaar is, snel zaken oplost, een uiterst efficient, snel en makkelijk boekhoudsysteem heeft ingericht en ook nog superbetaalbaar is. Dus namens YorBody fysiotherapie franchise (gevestigd op 60 locaties in NL) zou ik zeggen: DOEN!"

    Peter Deutz
    Peter Deutz YorBody fysiotherapie
  • "Fijn bedrijf, wij hebben nu real-time managementinformatie met duidelijke overzichten. Door hun concurrerende all-in-one prijzen komen wij ook niet voor verassingen te staan."

    Jurian Donders
    Jurian Donders Fysio Donders
  • "Wij zijn een snelgroeiende organisatie met 14 locaties en 60 medewerkers in Twente en Salland. Onze ontwikkeling is mede mogelijk geworden doordat we een innovatieve organisatie zijn. Daarbij is een goede ondersteuning op financieel vlak onontbeerlijk. We zijn daarom op zoek gegaan naar een accountantskantoor dat ons volledig kan ondersteunen en ontzorgen. Bij deze zoektocht kwamen we AccountAnders tegen en tot op heden maken ze het vertrouwen dat we ze hebben gegeven iedere keer weer waar."

    Kees Smelt
    Kees Smelt De Heare
  • "De diverse systemen waarmee we werken zijn aan elkaar gekoppeld: het boekhoudprogramma, HRM, klanttevredenheidsonderzoeken. Hierin komt alle informatie samen, waardoor je up-to-date inzicht krijgt. Dat geeft mij het gevoel dat ik controle en overzicht heb. Wanneer je kunt benchmarken ‒ wat kan dankzij de informatie die AccountAnders over de fysiobranche heeft opgebouwd ‒ weet je beter waar je staat en aan welke knoppen je moet draaien. De meerwaarde van AccountAnders zit voor mij in hun begrip van mijn branche. Zij kennen de uitdagingen en weten hoe we daarop in moeten spelen. Maar vooral: ik baseer mijn beslissingen nu op cijfers die up-to-date zijn. Ook niet onprettig: ze werken efficiënter en goedkoper, omdat ze veel geautomatiseerd hebben."

    Rogier Bos
    Rogier Bos Bos & Weide
  • Sinds enkele jaren maak ik naar volle tevredenheid gebruik van de diensten van AccountAnders. Ik ben een bezig baasje, met telkens nieuwe ideeën, het echte ondernemerstype zeg maar. AccountAnders speelt daar uitstekend op in. De contacten zijn persoonlijk, oprecht en vol interesse. Men reageert buitengewoon snel op vragen, ongeacht het medium dat ik daarvoor gebruik. Ik zie mijn contactpersonen zo vaak als nodig en krijg altijd de indruk dat iedere klant telt en waarde krijgt voor zijn geld. De kosten zijn echt niet buitensporig hoog en altijd inzichtelijk. Met AccountAnders heb ik echt de juiste partner gevonden voor al mijn activiteiten, een echte aanrader!

    Tom Dooge
    Tom Dooge Ondernemer
Kopje koffie?

Vul hieronder je gegevens om een kopje koffie in te plannen!