Klacht melden en klokkenluidersregeling

Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Uiteraard vaktechnische kwaliteit, maar zeker ook de kwaliteit van de andere aspecten van onze dienstverlening. Alhoewel wij continu investeren in het op peil houden en verbeteren van onze kwaliteit kan het gebeuren dat iets niet helemaal naar uw tevredenheid verloopt.

Mocht dit zich voordoen dan is uiteraard de betreffende relatiebeheerder daarvoor het eerste aanspreekpunt. Bent u niet tevreden over de manier waarop uw relatiebeheerder dit oppakt, of wenst u uw melding niet aan hem te doen, neem dan contact op met onze kwaliteitsmanager.

Klokkenluidersregeling

AccountAnders hecht aan het voeren van een deugdelijk integriteitsbeleid en, als onderdeel daarvan, aan een goed klokkenluidersbeleid, Klik hier om de klokkenluidersregeling van AccountAnders & ESJ te downloaden (AccountAnders is onderdeel van ESJ).
Wilt u meer weten over de klokkenluidersregeling van AccountAnders of wenst u melding te doen, neem dan contact op met onze kwaliteitsmanager.

Kopje koffie?

Vul hieronder je gegevens om een kopje koffie in te plannen!


Akkoord met privacyverklaring.