Zaken regelen bij het UWV: eHerkenning

Zaken regelen bij het UWV: eHerkenning is vanaf november de nieuwe standaard.

Vanaf november is het niet meer mogelijk om met jouw reguliere UWV account in te loggen op het werkgeversportal van het UWV.
Om jouw online zaken te regelen bij het UWV is het vanaf dat moment enkel nog mogelijk om in te loggen met eHerkenning.

eHerkenning is een veilig inlogmiddel om online zaken te doen met de overheid, vergelijkbaar met de DigiD van particulieren.
Om eHerkenning aan te vragen dien je dit bij een erkende leverancier van de eHerkenning aan te vragen.

Naast de reguliere eHerkenning inlog, kun je ook zorgen dat wij gemachtigd zijn om voor jou bijvoorbeeld bij het UWV aanvragen te doen, correspondentie te monitoren en te zorgen dat acties tijdig worden ingezet.

Jij wilt natuurlijk niet naast je mail, ook nog eens meerdere keren per week het portal van de overheid in de gaten houden toch? Verdiep je in eHerkenning op de website https://www.eherkenning.nl/inloggen-met-eherkenning

Wij helpen je graag met het opstarten van de eHerkenning om te zorgen dat jij ready bent om je zaken te (laten) regelen bij o.a. het UWV.

Contact

Neem gerust contact met ons op via salarissen@accountanders.nl of 088 – 0320 713.

Mis geen slimme tips meer!

Meld je hieronder aan voor de digitale nieuwsbrief!


Lees meer tips in de laatste blogs:

Recent Posts
Kennismaken?

Vul hieronder je gegevens om een kopje koffie in te plannen of ga naar onze contactpagina.